Jak reklamovat

V případě, že produkty zakoupené přes náš internetový obchod Klikman.cz nefungují tak, jak by měly, níže najdete jednoduchý návod, jak můžete zboží reklamovat.

Obal zásilky jeví známky poškození

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.

Obal zásilky je v pořádku, zboží uvnitř je poškozeno

Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

  • Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty,
  • DPD - Zákaznický servis: +420 841 700 700 denně PO-PA od 7:00 do 18:00 hod,
  • Klikmanova zákaznická linka 844 888 444.

Zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému produktu

V tomto případě prosím kontaktujte Klikmanovu zákaznickou linku 844 888 444.

Zboží se pokazilo, nefunguje

Po přihlášení na www.klikman.cz naleznete v horním i dolním servisním menu položku moje reklamace. Naleznete tam jednak přehled Vaších reklamací, ale máte i možnost zadat reklamaci novou. Stiskněte tedy tlačítko „Nová reklamace“. Poté zadejte číslo faktury, sériové číslo nebo kód produktu a pak z nabízených možností vyberte konkrétní produkt, který chcete reklamovat. Pokud tyto údaje nezadáte a stisknete tlačítko HLEDEJ, budete moci vybrat produkt z všech realizovaných nákupů.

Vyberte adresu, na kterou máme vyřízenou reklamaci zaslat zpět a popište závadu. Poté stiskněte tlačítko VYTVOŘIT REKLAMACI.

Pokud pro produkt existuje autorizovaný servis, nabídne se Vám adresa servisu. Produkt tedy můžete zaslat přímo autorizovanému servisu.

Pokud posíláte zboží do servisu, vždy přiložte tyto doklady:

  • faktura/daňový doklad (kopie),
  • dodací a záruční list, případně potvrzený originální záruční list výrobce, jeli u výrobku přibalen,
  • popis závady a kontakt na vaši osobu.

Další možností je reklamovat zboží přímo u prodejce. Klikman Vám doporučuje uplatňovat reklamaci přímo u autorizovaných servisů, protože se tím zkrátí doba reklamačního řízení nebo Vám mohou být poskytnuty další nadstandardní služby.

V případě, že produkt nemá autorizovaný servis, můžete zásilku zaslat prodejci nebo na centrální sběrné místo Klikmana.

Klikman reklamace
Novoveská 1262/95
709 00 Ostrava 9


Close Zpráva stránky
Close Zpráva stránky
TOPlist